מהו תפקידו של יועץ מיגון?

מהו תפקידו של יועץ מיגון?

ההחלטה על הוספת חדר ממד בדירות ובבתים פרטיים נקבעה בשנת 1992, וזאת לאחר מלחמת המפרץ הראשונה לאור התחזוקה הלקויה של אותם המקלטים ששימשו עד כה את תושבי ישראל. הצורך במענה בטיחותי, במקרים של התקפה קונבנציונלית ובלתי קונבנציונלית, העמידה את הציבור בפני עובדה ברורה: חדרי ממד בכל מבנה כחלק מדרישות התקן. במקרים של בתי מגורים משותפים עלתה גם האפשרות לבניית מרחב מוגן קומתי (ממק).

דיירי בתי מגורים משותפים שכבר קיימים, נאלצו להסתפק באותם מקלטים ישנים, ובדירות שבהן לא ניתן לבצע תוספת בנייה, נוצרה בעיה למי שמעוניין בבטיחות מקסימלית. לא עוד. כיום מאשר פיקוד העורף הפיכת חדר רגיל לחדר ממד בתהליך שנקרא: שיפור מיגון.

יועץ מיגון מלווה את הפרויקט
כדי להפוך חדר רגיל לחדר ממד יש צורך בהכנת תכנית ממד על ידי מהנדס מקצועי מוסמך בעל ניסיון בתחום. שיפור מיגון יזמות ובנייה מלווה את תהליך בניית הממד על ידי יועץ מיגון בעל ניסיון בתחום המגיע אל השטח ומלווה את הלקוח לאורך כל שלבי הבנייה. מהנדס מטעם שיפור מיגון יזמות ובנייה מכין את תכנית הבנייה, וזו מוגשת לרשויות ולאישור פיקוד העורף. יועץ מיגון מסייע ללקוח לבחור בחדר המתאים, להבין מה נחוץ בחדר כדי להפוך אותו לממד, להבין את שלבי העבודה וליהנות משירות בשקיפות מלאה ובלווי צמוד עד גמר הפרויקט.

יתרון הפיכת חדר רגיל לחדר ממד
מעבר לעבודה כי מדובר באיכות חיים משודרגת, ולו רק בשל שלוות הנפש המתלווה לידיעה כי בכל מקרה של סכנה, תהה אשר תהה, יכולים בני הבית להגיע אל חדר הממד במהירות, יש לציין כי הפיכת חדר רגיל לחדר ממד אינה זקוקה בהיתר בנייה כמו תוספת בנייה. זאת משום שהשינוי מבוצע בפנים הבית. יתרון זה חוסך בזמן המתנה ובכסף.

שיפור מיגון יזמות ובנייה דואגת לכל הנדרש במשך כל תהליך הבנייה כולל פינוי אשפת הבנייה המצטברת לאתר מורשה בחוק וגימור החדר (טיח וצבע) עד לשביעות רצונו של הלקוח. השירות ניתן לכל המגזרים במשק

שיפור מיגון

כולנו חיים במציאות אשר יכולה להשתנות בכל רגע נתון ומחובתנו להיות ערוכים ומוגנים ברגע האמת…
שיפור מיגון יזמות ובנייה צמחה מתוך צורך אמיתי של כל אחד ואחת מאיתנו להיות מוגן בעת הצורך ולכן שמנו לנו לדגש לפעול ולשקם כל מקלט ומקלט ואף להפוך חדרים קיימים למרחבים מוגנים אשר יעמדו בתקנים של פיקוד העורף וישמשו לנו למקום בטוח ומוגן

לקוחות ושיתופי פעולה

Quat

"אחרי מתקפת הטילים האחרונה, חיפשתי מענה בטוח ומוגן, פניתי לשיפור מיגון וגיליתי אנשים מקצועיים, שירותיים שדאגו לרווחתי ולביטחוני כאילו מדובר בהורים שלהם. סוף סוף אני ישנה בבטחה בלילות"

חנה אשכנזי ראשון לציון
Quat

"במסגרת פרוייקט בנייה ושיפוץ מבנה של קופת חולים כללית, התבקשנו לשקם ולשפץ את המרחב המוגן עפ"י תקן פיקוד העורף. פנינו לחברת "שיפור מיגון יזמות ובניה" בנושא. לאחר סיור …"

יוסי בכר תל אביב
Quat

"שלום רב, אני צבי עוז, ועד הבית בבניין ברחוב היצירה 16 ברמת גן. לאחר שהתקבלה ההחלטה של דיירי הבניין לשקם ולשפץ את המקלט עפ"י תקן פיקוד העורף, חפשנו …"

צבי עוז רמת גן